مقالات

روش های نگهداری و مراقبت از بدلیجات

روش های نگهداری و مراقبت از بدلیجات

استفاده و نگهداری مناسب از بدلیجات می‌تواند عمر آنها را افزایش دهد و زیبایی آنها را حفظ کند. شما اگه بطور مداوم از بدلیجات استفاده کنید اگه قرار باشد عمر آنها سه سال باشد با بدون رعایت استفاده شدن عمر آنها با یکسال به اتمام میرسد در ادامه به برخی از روش‌های مهم در استفاده و نگهداری بدلیجات برای عمر بیشتر آنها  اشاره می‌کنم:

  1. جلوگیری از تماس با مواد شیمیایی: بدلیجات را از تماس با عطر، لوسیون، اسپری مو، مواد شوینده و مواد شیمیایی دیگر پرهیز کنید. این مواد می‌توانند باعث ایجاد لکه و خراش شوند.
  2. پوشاندن بدلیجات قبل از استفاده از عطر و لوسیون: پس از استفاده از عطر و لوسیون، بدلیجات را بپوشید این کار باعث می‌شود که مواد شیمیایی موجود در این محصولات به بدلیجات نرسند.
  3. جلوگیری از تماس با آب: بدلیجات را پیش از استحمام یا شنا به در بیاورید. همچنین احیانا پس از استفاده از آب، آنها را با پارچه خشک کنید.
  4. جلوگیری از تماس با عرق: بدلیجات را پیش از ورزش یا فعالیت‌هایی که باعث تولید عرق می‌شوند، در بیاوربد.
  5. جلوگیری از تماس با حرارت: بدلیجات را از تماس با حرارت نظیر اجاق گاز، رادیاتورها و آفتاب مستقیم دور نگه دارید. حرارت می‌تواند باعث تغییر شکل و رنگ بدلیجات شود.
  6. ذخیره سازی در جای مناسب: بدلیجات را در جاهایی که خشک و بدون رطوبت هستند و دوراز تماس با هوا، ، نگهداری کنید. همچنین بدلیجات را می‌توانید در جعبه‌های نرم و یا پارچه‌های غیرخشن قرار دهید.
  7. پاک کردن به صورت دوره‌ای: بدلیجات را به صورت دوره‌ای با استفاده از آب و مایع ظرفشویی لطیف تمیز کنید. پس از پاک کردن، آنها را با دقت خشک کنید تا از زنگ زدگی جلوگیری شود.
  8. زیورآلات بخش مهمی از استایل شما را تشکیل می‌دهند و ارزش ویژه‌ای دارند.پس با رعایت این موارد، می‌توانید بدلیجات خود را برای مدت زمان طولانی‌تری حفظ کرده و از زیبایی آنها لذت ببرید.
  9. برای افزایش طول عمر بدلیجات به زیورآلات خود رسیدگی کنید
  10. سعی کنید در انتهای روز حتما زیورآلات خود را بعد از هر بار استفاده تمیز کنید. می‌توانید از یک دستمال مخصوص برای تمیز کردن بدلیجات خود استفاده کنید. این کار باعث می‌شود، تمامی رطوبت، خاک و چربی‌های بدن از روی زیورآلات به خوبی پاک شود. این کار به افزایش طول عمر بدلیجات شما کمک بسیار زیادی می‌کند.
  11. از خمیر دندان برای تمیزکردن و از بین بردن سیاهی و حالت کدر شدگی زیورآلاتتان استفاده نکنید. اگرچه، این ماده در ابتدای امر بسیار خوب عمل می‌کند و کدر شدگی زیورآلات را از بین می‌برد. اما، در طول زمان به ساختار زیورآلات آسیب وارد می‌کند.

ودر آخر پیشنهاد فروشگاه اکسسوری و بدلیجات ژوپینگ وان  این است که خاصیت بعضی از بدلیجات بصورتی است که نباید آن‌ها را هر روز استفاده کرد. استفاده هر روزه از طول عمر آن‌ها کم می‌کند و برای افزایش طول عمر بدلیجات باید به آن‌ها استراحت دهید و از دیگر زیورآلات خود استفاده کنید. اما برند ژوپینگ یکی از بهتری و مقاوم ترین بدلیجات رنگ ثابت می باشد که استفاده روزمره با کمترین رعایت را برای شما مشتریان فراهم کرده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *